Ten Million Dollars Bounty On Hafiz Saeed- Happy Is India

• Hafiz Saeed who is accused by India as the master mind of the attacks made over the Indian parliament in Dehli and Mumbai attacks has been made a target of worth 10 million dollars bounty. India has warmly appreciated the US decision.

Interestingly, the USA and India are undoubtedly the biggest sponsors of terrorists in the world. The USA created Israel to terrorize the whole of the Middle East and India created Bangladesh through its terrorist tactics to weaken the then largest Muslim country of the world. The hypocrisy of both the countries is explicit.

• USA uses such media techniques. May be it is to pressurize Pak army for something e.g. Wazirstan operation, Nato supply etc.

• Hillary Clinton warned Pakistan of an action over non-compliance to the US demand to do more. Later, the check-post was attacked to kill no. of Pakistani soldiers as a matter of punishment to Pakistan.

Even an incident similar to that of Abbotabad can't be ruled out to ridicule with the poor capability of Pakistani defence system. They may perform another operation on the Pakistan with the pretext of arresting or killing Hafiz Saeed.

• IK should bounce on this opportunity and donate the bounty to the hospital

• @IP

Banday tau Nawaz Sharif nae tranfer karwaey haen. OBL ka bhee wada kia tha. Kia pata isay bhee transfer kara daen. phir aik aur down payment ho jaey ge.

• Is there another on the same topic?

• yes there is..

http://pkpolitics.com/discuss/topic/حافظ-سعید-hafiz-saeed

admining..show some mergining...

• @bsobaid

I wonder if there really is an admin on this site going by the filth posted on the website.

back to topic.

This would fuel more anger and more violence if something happens to Hafeez Saeed. Let the courts make the decision and not to eliminate these guys via extra judicial murders.

I also see this as a pressure tactic on pakistani government to open up the Nato Supplies.

• I think this is a very very significant even in the foreign policy of this region. You can call it a milestone.

• All terrorists should be arrested and tried in Pakistan; if we cannot then we should hand over to USA and get rid of them. Pakistan should arrest Hafiz Saeed and try him in a Pakistani court for whatever charges he has.

Our land should NOT be used by any terrorist to launch attacks on any other country. We have suffered terrible damage/humiliation due to OBL presence close to army establishment town and should avoid repeat of such mistakes.

• I think there is a big game, because if USA want to capture him he can catch any time.

Why he put that much money, this is big question???????.

Please don't just jump on conclusion, in few days that will come out more clearly.

My opinion is that this is the beginning of international action against Pakistan.

Just see the consequences

It is true that HSA did not involve in any action against USA. He is clear from Pakistani courts, so an hype of bad feelings against USA surely.

If USA demand him from government, will be refuse on logical basis.

USA will put this case in the world community that he is world terrorist and Pakistani government not handing over him.

This case strong again as he is enjoying police guards mean he has full support of government.

You can say same like Syria and Libya, put a resolution in the security council and this China will not VETO it.

Please see in this scenario.

• As I said this is a significant event.

Interesting part is that person in question features in TV interviews and address public rallies, so he is not a fugitive and I suppose his residence is also known. I wonder why they posted a bounty on providing information about him?

At the very least it is a success of Indian foreign policy but at a larger scale, it is a clear message for Pakistan.

I dont understand why state of Pakistan and millions of citizens be put to test because of a single person? why cant government just curb his movements and have him shut up and make him live quietly???

• Pakistani courts cannot obviously convict him, considering the backlash from a big group of LeT supporters that can destabalize the country further.

Because of our shaky judicial system, every case like this with a wanted man, criminal, convicted person or alleged suspect becomes a POLITICAL DRAMA, and conspiracy theorists enjoy the limelight left right and center.

Wait till this one "blows" out of proportion, pardon the pun.

• لشکر طیبہ لیڈر، حافظ سعید - اور امریکی انعام

فورم پر کچھ حضرات بغير کسی تناسب انعام کے اس اعلان کو ہوا دينے کی کوشش کر رہے ہیں ۔ لشکرطیبہ کے بانی رہنما حافظ محمد سعید کی گرفتاری یا سزا کے لئے امریکی حکومت کا فیصلہ اور انعام کا اعلان کرنا ایک عام معمول کا معاملہ ہے. يہ اعلان جلدی میں نہیں لياگيا جیسا کہ فورم کے بعض ارکان اس کا غلط دعوی کر رہے ہیں. اعلان کا یہ مسئلہ کچھ وقت سے زيرعمل اور زير غور رہا اوراس عمل کے تکميل کے بعد يہ اعلان پوسٹ کیا گیا۔ اور اس انعام کے اعلان کی جسٹس کمیٹی کی طرف سے سفارش کی گئی اور وزيرخارجہ کی طرف سے منظوری بھی دی گئی۔ اس کے علاوہ حافظ سعيد نے نومبر 2008 میں ممبئی پر 4 دن تک دہشت گرد حملوں میں جس ميں چھ امریکی شہریوں سمیت 166 افراد مارےگۓ کے لئے منصوبہ بندی میں حصہ لیا تھا ، اسوجہ سے ہمارے شہریوں کے قتل ميں جو لوگ ذمہ دار ہیں ان کے خلاف مقدمہ چلانے میں امریکی حکومت کی طرف سے ایک بہت ہی خاص دلچسپی پائی جاتی ہے ۔ ہم ان لیڈز کی تحقیقات کے لئے انتظار کر رہے ہیں جو ہم اميد رکھتے ہيں کہ اس اعلان سے پيدا ہوسکتے ہيں۔

يہ الزامات کہ اس فیصلے کا مقصد پاکستان کے سیاسی رہنماؤں کو حدف بنانا اور خطے ميں سياسی مقاصد کی تکميل ہيں يہ بالکل غلط اور حقائق سے مبرا ہے. 1984 ء میں جسٹس کے انعام کے پروگرام کے قیام کے آغاز ہی سے کئی لوگوں کو انعامات میں لاکھوں ڈالر ادا کر دیۓ گئے ہیں جنہوں نے قابل عمل معلومات فراہم کيۓ جس کي وجہ سے بہت سے دہشتگرد قيد کيۓ گۓ اور دنيا بھر ميں کئی دہشتگردی کے واقعات کو روکا گيا ۔ یہ پروگرام دہشت گردی کے خلاف جنگ میں امریکی حکومت کے اقدامات میں سے سب سے زیادہ ايک قابل قدرعمل ہے ۔

اس پروگرام کے تحت امريکی سیکرٹری آف سٹیٹ کسی کو بھی معلومات کے لئے انعامات کا حکم دے سکتے ہیں جس سے کسی شخص کی گرفتاری یا سزا عمل ميں لائي جاسکتی ہے جو امریکی شہريوں اور املاک کے خلاف بین الاقوامی دہشت گردی کی کارروائیوں کی کوشش کررہا ہو يا منصوبہ بندی ميں مصروف ہو يا اس کا مرتکب ہواہو۔ ان معلومات سے اس طرح کی کارروائیوں کو پہلی جگہ میں واقع ہونے سے روکے، يا ایک اہم دہشت گرد رہنما کی گرفتاری کی طرف لے جا‏ئے، یا دہشت گردی کی مالی مدد کو زک پہنچانے ميں مددگار ثابت ہو۔ يہ جاننا نہايت ضروری ہے کہ حافظ سعید لشکر طیبہ کا بانی رہنما ہے، جس پر پاکستان کی طرف سے بھی پابندی عائد ہے، اور يہ تنظیم دہشت گردی کے نظریات پھیلانے اور امریکہ کے خلاف خطرناک مذمتی بیانات دینے ميں مصروف عمل ہے۔

ميں واضح طور پر کہنا چاہتا ہوں کہ يہ اعلان کسی صورت ميں پاکستان کے سياسی رہنماوں کے خلاف نہيں اور نہ ہی تنہائی میں بھارتی حکومت اوربھارتی لابی کرنے والے افراد کے اثر و رسوخ کے تحت لياگيا ہے جیسا کے کچھ ممبران جھوٹا دعوی کررہے ہيں۔ امریکی حکومت معمول کے مطابق دہشت گرد تنظیموں کو قریبی مشاہدے کے تحت رکھتی ہے تاکہ ان کے انتہا پسند نظریات اور دہشت گرد سرگرمیوں کا پتہ لگائے جو کہ امریکی مفادات اور اس کے شہریوں کے لئے ایک ممکنہ خطرہ ثابت ہو سکتا ہے

حقیقت یہ ہے کہ امریکی حکومت کے تازہ ترین فیصلہ سے پہلے ہی حافظ سعید اور اس کی تنظیم پر بھارت ، پاکستان، ریاست ہائے متحدہ امریکہ، برطانیہ، یورپی یونین، روس اور آسٹریلیا کی طرف سے ایک دہشت گرد تنظیم کے طور پر پابندی عائد تھی

اوپر کے حقائق کومدنظر رکھتے ہوۓ، ميں واضح دوٹوک الفاظ ميں کہنا چاہتا ہوں کہ يہ الزامات کہ امریکی حکومت ایک چھپی ہوئی سیاسی ایجنڈے کا پیچھا کر رہی ہے اور خطے ميں اپنے ترجیحی مقاصد کے حصول کےليۓ پاکستانی رہنماؤں پر دباؤ ڈالنے کی يہ ايک کوشش ہے، يہ الزامات مکمل طورپر مضحکہ خیز، بے بنیاد اور تاریخی اور زمینی حقائق سے بہت دور ہيں ۔

ڈیجیٹل آؤٹ ریچ ٹیم، شعبہ امریکی وزارت خارجہ – تاشفين

ای میل : digitaloutreach@state.gov

• @tashfin28

Good information provided

• @dear TAshfeen

It is surprising the person all the time on media, lot of USA citizen and diplomat working in Pakistan.

And if there is no hidden agenda than in Pakistan it is very easy to kidnap him and disappear or move to USA. You will not give lame excuses here, in one your last post i appreciate the clarification.

But here it is difficult to digest, the language you use it is clear that US department has very less or no evidence against him. I think it is better if US department go into courts of Pakistan and provide the solid evidences against him so we get rid such culprits.

It is my thinking that all these kind of leaders, are monsters, created by US and later out of control by the masters.

• @ Tashfin

Tum Jo koi bhi ho, Insaan ya Robot, waise amkaan ziyadh robot ka hai, kyunkeh pichhle saal bhi tum jaise aik robot ki kaafi klaas li gai thi aur woh phir aise ghaaieb ho gaya tha jaise gadhe ke sar se seeng.

Tumhara Jhot yahaan nahin chalne wala, abb yeh dard bhara qisa na leeker baith jaana keh tum bhi musalmaan ho aur tum ne bhi kai hajj aur umre kiye hain. Amreekion ko chaahe keh Pakistan se dafaan ho jaaien aur hmain apne haal per chhor dein. Ham apne masaele khud hi hal ker lein gein.

Aakher main tumhaare is jhot ka kiya saboot hai

اس کے علاوہ حافظ سعيد نے نومبر 2008 میں ممبئی پر 4 دن تک دہشت گرد حملوں میں جس ميں چھ امریکی شہریوں سمیت 166 افراد مارےگۓ کے لئے منصوبہ بندی میں حصہ لیا تھا

Kiya yeh saboot pakistan adaaltoon main ya kisi aur adaalat main paish kiya gaya tha ya hai. itna braa jhota ilzaam aur woh bhi beghair kisi saboot keh, Yehi amreeki jhot aur munaafqat per mabni paaleesi hai jis se poori dunya nafrat kerti hai aur khaas taur per musalmaan.

Saboot hai nahin aur chalee hain jhot ka tomaar baandhne.

abb mujhe pata hai keh chonkeh tum robot ho to tumhein meeri post ka jwaab dene main kuch arsa lage ga.

Aur woh jo pehla tumhaara jhota aur daghaa baaz sathi tha iska kiya bana.

FJ

• @dear TAshfeen

It is surprising the person all the time on media, and no agency of US don't know where he is...??????

lot of USA citizen and diplomat working in Pakistan and hope watch TV so why this ignorance....?????.

And if there is no hidden agenda than in Pakistan it is very easy to kidnap him and disappear or move to USA. You will not give lame excuses here, in one your last post i appreciate the clarification.

But here it is difficult to digest, the language you use it is clear that US department has very less or no evidence against him. I think it is better if US department go into courts of Pakistan and provide the solid evidences against him so we get rid such culprits.

It is my thinking that all these kind of leaders, are monsters, created by US and later out of control by the masters

• @Tahirnaseem

Bhaai jaan, yeh aik BOT hai naa keh aik Insaan, Pichle saal bhi is amreeki koshishi ki khoob chitrool hoi thi aur yeh ghaaieb ho gaie thay beghair apna difaa kiye keh difaa kerna naa mumkin tha.

yeh har saal chay maheene ke baad hashraat al-arz ki tarah nikal aate hai, apna gund phailane keliye. aap fiker naa karen, bas dekhein main in ka kiya hasher kerta hoon and dekhiye ga keh kaise lame excuse ke baad bhaag jaaien gein.

FJ

• امریکی جھوٹو

کہاں غائب ہو گئے ہو

کہاں ہیں تمھارے ثبوت

اب تو تمھارے اپنے خارجہ ترجمان نے مان لیا ہے کہ اس وقت حافظ سعید کے خلاف کوئی ثبوت موجود نہیں ہیں اور یہ سارا ڈرامہ ثبوت اکٹھے کرنے کیلئے کیا گیا ہے

کیا پہلے اعلی درجے کی افغانی چرس پی کے سوئے ہوۓ تھے

تمہارا جھوٹ سب کے سامنے ہے اور اس لئے جب تک سلالہ چیک پوسٹ پر حملے کی معافی نہیں مانگو گے اور ذمہ داران کو سزا نہیں دو گے اور پاکستانی شہدا کے ورثاء کو تلافی نہیں دو گے ، تمھارے کسی بھی قسم کے جھوٹے اور مکاری پر مبنی رونے دھونے اور ابلاغی پن کو کسی خاطر میں نہیں لایا جائے گا

ف ج

Looks like your connection to Discuss was lost, please wait while we try to reconnect.