ايک اور امريکی منصوبہ



  • افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    http://s30.postimg.org/kq8fv7tu9/10685482_784854458241381_2755520257205747823_n.jpg

    امریکہ کی جانب سے پاکستان کی پولیس، انسداد منشیات اور قانون کی حکمرانی

    کے لئے 41 ملین ڈالر سے زائد رقم کی فراہمی

    اسلام آباد (۲۶ ستمبر، ۲۰۱۴ء)___ امریکہ کے سفیر رچرڈ اولسن اور پاکستان کے اقتصادی امور ڈویژن کے سیکریٹری محمد سلیم سیٹھی نے آج باہمی تعاون کے ایک معاہدے پر دستخط کئے جس کے تحت امریکی محکمہ خارجہ کا انسداد منشیات اور نفاذ قانون کے امور کا بین الاقومی بیورو حکومت پاکستان کو قانون کے نفاذ کی صلاحیت بڑھانے، منشیات کے انسداد اورفوجداری عدالتی نظام میں اصلاحات کے لئےچار کروڑ ۱۸ لاکھ فراہم کرے گا۔

    اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے امریکی سفیر رچرڈ اولسن نے کہا کہ آج کے دن کو امریکہ اور پاکستان کے درمیان طویل شراکت میں سنگ میل کی حیثیت حاصل ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہم غیر قانونی منشیات کی نقل و حرکت کی روک تھام کے لئے کی گئی پیش رفت اور پوست کی پیداوار کےقلع قمع کے لئے پاکستان کی ۳۲ سالہ جدوجہد کو سراہتے ہیں۔ امریکی سفیر رچرڈ اولسن نے خاص طورپر ذکر کیا کہ امریکہ نے اس طرح کے پہلے باہمی تعاون کے معاہدے پر ۱۹۸۲ء میں دستخط کئے تھے اور آج اس معاہدے پر دستخط سے غیر قانونی منشیات کی پیداوار اور نقل و حرکت روکنے کے پاکستان کے اقدامات میں تعاون کے امریکی عزم کی عکاسی ہوتی ہے۔

    معاہدے کے تحت پاکستان بھر میں ایسے پروگرام جاری رکھے جاسکیں گے، جن سے تربیت، فراہمی آلات اور بنیادی ڈھانچہ کے ذریعے صوبائی پولیس اور قانون نافذ کرنے والے اداروں کی کام کرنے کی صلاحیت اور اُن کی رسائی میں بہتری آئے گی۔ اس سے غیر قانونی منشیات کے انسداد، منشیات کی نقل و حرکت میں ملوث مجرموں کی گرفتاری اور سزاؤں، متبادل فصل کے لئے فنڈ کی فراہمی اور پوست کے کاشتکاروں کے لئے زرعی تربیتی پروگراموں اور خیبر پختونخوا اور وفاق کے زیر انتظام قبائی علاقوں (فاٹا) میں کھیتوں کے لئے آبپاشی اور پن بجلی کے چھوٹے پیمانے پر انتظام کی فراہمی میں پاکستان کو مدد ملے گی۔ اس سے صوبائی اور وفاقی استغاثہ کو موثر انداز میں مقدمات چلانے اور جیل کے جدید نظم و نسق میں حکام کی تربیت کی بدولت بالآخر قانونی کی حکمرانی کو فروغ ملے گا

    افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    digitaloutreach@state.gov

    www.state.gov

    http://www.facebook.com/USDOTUrdu

    http://s27.postimg.org/qjv66cocj/10676125_784041808322646_3790217142882435027_n.jpg



  • Another American TRIPE!!!!



  • @Afshan

    41 Mil $$$$$ for Pakistani Police!!!!

    I am sorry to say we American are just throwing hard earn tax money to wrong place and wrong people.

    Woudnt be better to spend 41 millions to American police?

    Police, fire departments see shortages across USA

    http://usatoday30.usatoday.com/news/nation/2004-11-28-police-shortages-cover_x.htm

    Home> U.S.

    Police Face Severe Shortage of Recruits

    http://abcnews.go.com/US/story?id=96570

    The money crunch: staffing shortage:

    http://www.policeone.com/columnists/policemagazine/articles/94311-the-money-crunch-staffing-shortage/



  • No change in Gullu Butt police is possible because it work as private servants to the sitting governments and drug business is sponsored by big political figures. These 41 Million will go down the drain, as usual.



  • ايک اور امريکی منصوبہ

    When will Amreeka stop Mansooba Bandi against Pakistan?

    Any idea Afshan Paji?



  • @adnak and @Anjaan

    Bhion you guys owe my fellow Americans some 41 million dollars

    could you please make some arrangements to return this

    money?

    we are already short of 1 Tril + in our budget, All police dept are looking for donation for retired officers... and this state dept's report writers and digi depi people spending our money to other people.



  • "@adnak and @Anjaan

    Bhion you guys owe my fellow Americans some 41 million dollars

    could you please make some arrangements to return this

    money?"

    I hereby direct the concerned authorities of US government to with hold and redirect the 41 million dollars to retired police officers fund without any further delay. Thanks



  • افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    http://s30.postimg.org/mv8dpsagh/Design_concept.jpg

    http://s30.postimg.org/x1q6099m9/Guddu_Power_plant.jpg

    افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    digitaloutreach@state.gov

    www.state.gov

    http://www.facebook.com/USDOTUrdu



  • Whole year Government gets / borrows Dollars from USA ,, Europe / World bank / and other European Countries , so dear No worry ...



  • Another Afshan ki ABS!!!



  • امریکی منصوبوں کی اصل شکل افشاں کی حاضر خدمت ہے۔



  • salam

    Police is probably the most corrupt institution in pakistan especially in karachi... where in 500-1000 any illegal activity can be carried out, that's y khi has become heaven for outlaws... the reason for which they r donating million of dollars, it has penetrated very deep in khi... all the outlaws have got smuggled foreign weapons thanks to US...

    @afshan sahib/sahiba

    what a joke US ambassador talking against opium...lolzz.. opium has been very fruitful for US high officials and soldiers.. they made billions through opium smuggling via pakistan.... pls crack some new jokes, extract some more news....

    May ALLAH bless Pakistan and Pakistanis



  • افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    http://s17.postimg.org/dtcc2dzxb/Balochistan_Police.jpg

    http://s30.postimg.org/bfjbqn8td/agriculture_Assistance.jpg

    افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    digitaloutreach@state.gov

    www.state.gov

    http://www.facebook.com/USDOTUrdu



  • http://s14.postimg.org/oc9kizo9t/10361320_813562758703884_6262383219993085893_n.jpg

    http://s1.postimg.org/9z7eiz0j3/10407687_813562785370548_7748155742588882203_n.jpg

    http://s14.postimg.org/evjrcd4f5/10641156_813562835370543_4008071137121490520_n.jpg

    http://s23.postimg.org/6jb530ovv/10734221_813562862037207_8967921370323809947_n.jpg

    افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    امریکی اعانت سے مکمل ہو نیوالا گومل زام ڈیم توانائی و آبپاشی کیلئے

    پاکستان کی تاریخ میں پہلی بار ، گومل زام ڈیم سے آبپاشی کے لئے پائلٹ ٹیسٹ کے پہلے مرحلے کے دوران پانی کو نہر میں چھوڑا گیا جس سے صوبہ خیبر پختونخواہ کے اضلاع ڈی آئ خان اور ٹانک کے لوگوں کو براۓ راست فائدہ پہنچے گا۔ تین دیگر نہروں پر کام بھی زير تعمیر ہے۔

    حکومت امریکہ نے امریکی ادارہ برائے بین الاقوامی ترقی (یوایس ایڈ) کے توسط سے کثیر المقاصد گومل زام ڈیم منصوبے کو مکمل کرنے کیلئے ۹۷ ملین ڈالر کا عطیہ دیا ہے۔وفاق کے زیر انتظام قبائلی علاقے میں واقع یہ ڈیم ۲۷۰۰۰۰ لوگوں کو بجلی مہیاکرتا ہے، زندگیوں کیلئے خطرہ بننے والے تباہ کن سیلابوں سے تحفظ فراہم کرنے کے علاوہ علاقے کے گھروں اور کسانوں کیلئے پانی ذخیرہ کرنے کا کام بھی سرانجام دیتا ہے۔

    گومل زام ڈیم اس وقت۱۴۰۰۰۰ ہیکٹر میٹر پانی ذخیرہ کرتا ہے جس سےموسمی سیلاب کے خطرے سے دوچار ڈیرہ اسمٰعیل خان اورٹانک کے علاقوں کو تحفظ فراہم کرنے میں مدد ملے گی۔ اس ڈیم سے ۷۷۰۰۰ایکڑ زرعی اراضی کو آبپاشی کیلئے پانی ملےگاجس سے روزگار کے مواقع پیدا ہوں گےاور خطےمیں لگ بھگ ۳۰ ہزار کاشتکار خاندانوں کی آمدنیوں میں اضافہ ہوگا۔

    افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    digitaloutreach@state.gov

    www.state.gov

    http://www.facebook.com/USDOTUrdu



  • Asshan ki further ABS!!!



  • افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    پاک ۔امریکہ نفاذقانون وانسداد دہشتگردی ورکنگ گروپ۲۰۱۵ء کا اجلاس

    اسلام آباد (۱۲ جنوری، ۲۰۱۵ء)__ امریکہ کی عمومی سفیر اور انسداد دہشت گردی کیلئے رابطہ کار ٹینا کیڈاناؤ ، داخلہ سیکرٹری شاہد خان اور خارجہ سیکریٹری اعزاز چوہدری نے آج وزارت خارجہ اسلام آباد میں پاک ۔امریکہ نفاذقانون وانسداد دہشتگردی ورکنگ گروپ کا اجلاس منعقد کیا۔ گروپ نے پاکستان اور امریکہ کے درمیان تعاون کے مختلف شعبوں ،بشمول انسداد دہشت گردی، قانون کی حکمرانی، انسداد منشیات اور سرحدی نگرانی پر بات چیت کی۔ افغانستان اور پاکستان کے لئے امریکہ کے خصوصی نمائندے ڈین فیلڈ مین، نیشنل سیکیورٹی کونسل کے سینئر ڈائریکٹر جیف ایگرز، پاکستان میں امریکہ کے سفیر رچرڈ اولسن اور دیگر امریکی حکام نے ورکنگ گروپ میں شرکت کی۔

    سفیر کیڈاناؤ نے اس بات پر زور دے کر کہا کہ امریکہ اسکولوں کے معصوم بچوں، عام شہریوں اور قانون نافذ کرنے والے اہلکاروں پر حملے کرنے اور پاکستان کے استحکام اور خوشحالی کو نقصان پہنچانے والے گروہوں کی پرتشدد اور مجرمانہ کارروائیوں کے خلاف پاکستان کے ساتھ ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہمیں امید ہے کہ پاکستان اور امریکہ اپنے شہریوں کے تحفظ اور سلامتی کو یقینی بنانے ،دونوں ملکوں کی سرحدوں کو زیادہ محفوظ بنانےاوراپنے لوگوں کے محفوظ مستقبل کے لئےباہمی تجربات سے مستفید ہوتے رہیں گے۔

    ورکنگ گروپ پاک۔ امریکہ تزویراتی مذاکرات کا ایک اہم حصہ ہے۔ مارچ ۲۰۱۰ء میں اپنے آغاز کے بعد اس گروپ کا یہ چوتھا اجلاس ہے۔ اس جلاس میں امریکی اور پاکستانی وفود نے عسکریت پسندی اور تشدد آمیز انتہا پسندی کے خلاف جدوجہد کو تیز کرنے کے امکانات کا جائزہ لیا اور پاکستانی حکام نے امریکی وفد کو دہشتگردی کے خاتمے کیلئے تشکیل دیئے جانے والے قومی لائحہ عمل کے مختلف نکات کا جائزہ پیش کیا۔ سفیر کیڈاناؤ نے منصوبے کے اُن حصوں کو اجاگر کیا جن کے مؤثر نفاذ میں امریکی اعانت استعمال کی جا سکتی ہے۔گروپ نے دہشتگردی کی مالی امدادکو روکنے اور پاکستان اور خطے میں دیسی ساخت کی دھماکہ خیز اشیاء کی تیاری کیلئے درکار اجزاء مہیا کرنے والے غیرقانونی گروہوں کی بیخ کنی کیلئے مشترکہ ذرائع پر بھی بات چیت کی۔

    سفیر کیڈاناؤ اور داخلہ سیکرٹری شاہد خان نے اجلاس کے اختتام پر نفاذقانون اورانسداد دہشتگردی کیلئے بات چیت جاری رکھنے پر اتفاق کیا۔ امریکہ نے پاکستان میں دہشتگری کے خلاف کارروائیوں میں سرگرم عمل سویلین اداروں کی استعداد بڑھانے کیلئے امریکی اعانت کا اعادہ کیا۔

    افشاں – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    digitaloutreach@state.gov

    www.state.gov

    https://twitter.com/USDOSDOT_Urdu

    http://www.facebook.com/USDOTUrdu



  • Nothing but a Tripe!



  • Pakistani nation (especially Anjaan Tripe) should be thankful for the generous US financial help and assistance for different projects throughout Pakistan.



  • SWAMP!!



  • Ohhh Sh***t!!!!

    Who gona pay off my debt .... Can American stop giving away my hard earned money to Pakistan?

    $ darakht per nhi lagtey hain....

    U.S. National Debt Clock. so each citizen's share of this debt is $56,581.12. $2.43 billion per day since September 30, 2012!